هتل های 3 ستاره کیش
نوشته شده توسط : fahimeh

یکی از هتل های دو ستاره جزیره زیبای کیش, هتل آپارتمان سالار کیش است. در این هتل با ارائه بهترین خدمات و قیمتی مناسب میزبان مسافران عزیز تور کیش هستند. همچنین هتل مسافتکوتاهی را تا مراکز خرید و تفریحی - گردشگری دارد. ساحل مرجانی کیش در مجاورت هتل آپارتمان سالار کیش قرار دارد. علاوه بر این اسکله تفریحی به هتل بسیار نزدیک است و نظر اکثر مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است. 

امکانات ارائه شده هتل شامل سوئیت های یک تا سه خوابه با یخچال, LCD, اجاق گاز, ماشین لباسشوئی و کولر گازی و ... میباشد. مسافران عزیز تور کیش با اقامت در این هتل با امکانات خوب و قیمتی مناسب سفر به یاد ماندنی خواهند داشت.      

_آپارتمان_سالار_کیش1.jpg

 

_آپارتمان_سالار_کیش2.jpg


بابت خريد و رزرو بليط تور کيش و جهت اطلاع از مناسب ترين قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل پارسیان کیش

هتل ۳ ستاره پارسیان کیش دارای چشم اندازی زیبا و موقعیت مکانی منحصر بفرد است و در قلب جزیره ی کیش قرار گرفته است . هتل پارسیان کیش در میان دو بازار بزرگ و نزدیک به ۴ بازار معروف دیگر قرار گرفته است . تالار شهر کیش که محل برگزاری جشنواره ها و کنسرت های موسیقی است در مجاورت آن قرار دارد. از دیگر ویژگی های  هتل پارسیان کیش می توان به فاصله بسیار کم آن با دریا، اسکله تفریحی و اماکن تفریحی در کنار امکانات و خدمات مناسب اشاره کرد. فاصله ی هتل پارسیان تا فرودگاه کیش ۱۰ دقیقه و تا مراکز خرید ۵ دقیقه است. مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.
 
 
تمام اتاق های هتل پارسیان به صورت سوئیت های بزرگ و تمیز هستند.
عبارتند از : سالن كنفرانس ، لابي ، پارك كودكان ، كافي شاپ ، آژانس خدمات مسافرتي ، رستوران ، خدمات خانه داري ، پاركينگ اختصاصي هتل ، اينترنت در لابي ، فضاي سبز ، پاركينگ سرپوشيده ، اينترنت در واحد ، نمازخانه ، تاكسي سرويس ، لاندري ، سالن ورزشي ، صندوق امانات اختصاصي ، كافي نت ,فروشگاه و غرفه.
امکانات رفاهى هتل پارسیان کیش عبارتند از : رستوران که در طبقه اول هتل قرار گرفته است . فست فود که در محوطه هتل می باشد. کافی شاپ که در لابی هتل قرار گرفته است. سالن کنفرانس که ظرفیت ۱۳۰ نفر را دارد و دارای تجهیزات کامل است. سالن زیبایی بانوان ، خشک شویی ،اجاره ی اتومبیل و کافی نت که در طبقه ی همکف هتل قرار دارد و مجهز به اینترنت پر سرعت است.مسافران تور کیش با اقامت در هتل پارسیان میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.
 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95 

 تور کیش نوروز 96

 تور کیش آذر 95 

تور کیش زمستان 95 

تور کیش دی 95

 تور کیش بهمن 95 

 تور کیش اسفند 95 

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: